Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет при покупка на 166 facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
    Много търгаши казват просто "не знам - така дойде", за да не се оплетат в собствените си лъжи.
    А много от тях наистина не знаят, какво продават....
    Куку е прав!
    на всички коли им "загубват" или просто забравят да вземат документацията защото за тях тя няма никакво значение.
    С мойта кола дойдоха една торба фактури, бележки за паркинкги сервизна книжка попълвана горе долу и то ги имах единствено защото бяха в жабката и никой не си е правил труда да ги вади оттам.
    Колата беше дошла от Германия, купена е от Франция, аз я купих малко след като слезе от автовоза има няма два часа.
    Tormentvm In Dvm Demens

    Comment


    • #17
      На пръв поглед от снимките се вижда, че нещо е правено по предницата.Отваря се голям луфт м/у десния фар и бронята, който тръгва и към калника.В задни край на бронята към калника луфта е добре.Освен това пр. капак надстърча над десни калник.
      Може да е бил натиснат само калник или да е имала по-сериозен удар отпред вдясно.Огледай я много добре.Няма никакви надписи никъде, пък същевременно е много лъскава.Най-вероятно е прелакирана.Огледай много внимателно всички уплътнения и всички детайли.Ако е лакирана 100% винаги има някъде стечка на лака!Левия стоп(на калника) ми се струва по-тъмен, но може и от снимката да е.Салона на задната седалка изглежда много добре.Силно се съмнявам, че и отпред е така, но трябва да се види.Един съвет.Когато избираш кола пробвай абсолютно всичко в нея!Ако щеш и плафона в жабката провери дали свети.Има ли копче - натисни го, има ли лампичка - виж дали свети.Диагностиката преди покупката е задължителна.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Romeo166 Покажи съобщение
        Гледам ги и там от много време, живял съм като студент там, така че няма проблем да си докарам, ама хич не ми се разправя, като знам кво е. И хубав и евтин екземпляр се взима от вестниците и частно лице, не от мобилето, там са турски автокъщи, частни обяви почти няма. Започнах да се отчайвам вече, сутринта ходих да гледам една, то беше пълна трагедия, не беше фейслифт, но добре изглеждаше на снимките салона. Не мога да запали, донесоха акумулатора на камион, дадоха ток и то пуши и не пали. Като гледам кво е положението с колите до 10000лв май няма да сменям стилото. Взех го на 3 години и реални около 40000км досега съм му навъртял 100000км, сега да дам 10 бона за кола на същите години и незнайно колко км.. започва да ме разубеждава колата,май няма да ми се сбъдне мечтата

        РЕД.: Защо винаги като ги попитам има ли сервизна книжка ми се усмихват ехидно и ми вика, каквато искаш сервизна книжка ще ти направя... б***и измекярите. Един така ме ядоса, че му казах да си гледа работата в събота, все едно не я е купувал той тая кола да ми се прави на ударен, квото го питам не знае, вика ми 2.4 е .. отварям то очевидно 4 цилиндъра
        В Мобилето има и обяви на частни лица, има и взети на бартер от автокъщи - моята например е карана от италианец, живеещ в Германия. Сменил я за Делта 2 и я оставил за продажба без да я прехвърля - договорът е подписан лично от собственика.
        А защо държиш на фейслифт? Между 3000 и 4000 евро можеш да си намериш много добър екземпляр от около 2003-та с всички екстри. Трябва само да си упорит и търпелив, но когато се появи твоята кола, да реагираш бързо .
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
          В Мобилето има и обяви на частни лица, има и взети на бартер от автокъщи - моята например е карана от италианец, живеещ в Германия. Сменил я за Делта 2 и я оставил за продажба без да я прехвърля - договорът е подписан лично от собственика.
          А защо държиш на фейслифт? Между 3000 и 4000 евро можеш да си намериш много добър екземпляр от около 2003-та с всички екстри. Трябва само да си упорит и търпелив, но когато се появи твоята кола, да реагираш бързо .
          Малко са лудите където ще дадат 8-9 хиляди лева за 10 годишна 166ца Онзи ден един пич си беше взел от тук много добра 150ка за 5 хиляди. Гаранция че като дадеш още 2-3 хиляди ще вземеш кой знае какво няма. В една 166ца гледаш двигателя да работи меко, турбината да не е напуснала заведението, съединителя да не е на камък да има някаква фаца вънка и вътре и колкото е по евтина толкова по ще си назад, защото нормалните болежки и за 4 бона и за 8 да я вземеш ще си ги получиш.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            Малко са лудите където ще дадат 8-9 хиляди лева за 10 годишна 166ца Онзи ден един пич си беше взел от тук много добра 150ка за 5 хиляди. Гаранция че като дадеш още 2-3 хиляди ще вземеш кой знае какво няма. В една 166ца гледаш двигателя да работи меко, турбината да не е напуснала заведението, съединителя да не е на камък да има някаква фаца вънка и вътре и колкото е по евтина толкова по ще си назад, защото нормалните болежки и за 4 бона и за 8 да я вземеш ще си ги получиш.
            Много точно казано!
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #21
              Ами така е, точно пък при тоя модел, дето джамбазинът не знае какво продава, почти няма връзка между цената и състоянието на автомобила.
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
              Блог за работа и кариера

              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                Ами така е, точно пък при тоя модел, дето джамбазинът не знае какво продава, почти няма връзка между цената и състоянието на автомобила.
                Викаш най-добре един кенеф за 3-4 бона и почваш старт от скрапа . Като не пропускаш да ревеш във форума колко чупливи и скъпи за поддръжка са алфите.
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • #23
                  както има кенефи за 3-4 бона,така се намират и читави за 3-4 бона.Зависи кои как плаща и кои колко е на зор да продава.
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                    Викаш най-добре един кенеф за 3-4 бона и почваш старт от скрапа . Като не пропускаш да ревеш във форума колко чупливи и скъпи за поддръжка са алфите.
                    Квато и 166да вземеш ще правиш обслужване, окачване от-до, дискове, накладки, съединител и във времето турбина. То друго не остана като че ли Това са около 2500-3000лв. Ти водиш ли си сметка на ТUV овата как се движиш с "плащачката".
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Квато и 166да вземеш ще правиш обслужване, окачване от-до, дискове, накладки, съединител и във времето турбина. То друго не остана като че ли Това са около 2500-3000лв. Ти водиш ли си сметка на ТUV овата как се движиш с "плащачката".
                      Аз сметка си водя, за мойте сметки не се грижи .
                      Нюансът е, че ако си купиш запазена и читава кола, ще даваш пари за поддръжка на запазена и читава кола, а ако си купиш амортизиран кенеф, ще наливаш пари и ще караш амортизиран кенеф.
                      Та и в двата случая си с пръст в гъза, ама има един нюанс .
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #26
                        То реално, ако някой ти бръкне с пръст в гъза - и двамата сте с пръст в гъза, ама.... въпрос на гледна точка
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                          То реално, ако някой ти бръкне с пръст в гъза - и двамата сте с пръст в гъза, ама.... въпрос на гледна точка
                          Не бе - има един нюанс е вица .
                          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            Квато и 166да вземеш ще правиш обслужване, окачване от-до, дискове, накладки, съединител и във времето турбина. То друго не остана като че ли Това са около 2500-3000лв. Ти водиш ли си сметка на ТUV овата как се движиш с "плащачката".
                            мОрееее, ке си земеш Беемве та да видиш ти друго не остана ли присмял се скрапер на скрапер айдее, колите са супер стига ги плюхте че излизате киселяци, ей там по-нагоре някой по снимка диагностицира проблемни втулки на шенкела тука па друг реве амаха кво е тва? а кажете и нещо хубаво де
                            Tormentvm In Dvm Demens

                            Comment


                            • #29
                              Аааа не тъй,на мен задното окачване ми е болна тема
                              Даже ги спирам по улици и магистрали да им давам съвети
                              Очичките са ми станали като стенд за сходимост.
                              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                                Аааа не тъй,на мен задното окачване ми е болна тема
                                Даже ги спирам по улици и магистрали да им давам съвети
                                Очичките са ми станали като стенд за сходимост.
                                Аз пък навремето познавах един тенекеджия, на който като му разкажеш как изглeжда един калник и той го правеше от ламарина 1:1


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X